Saturday 5 May 2012

Bla turn sendiri uiiii??

Asal mlm jer rsa sayu mnjelma..chewwah.....xdelaaaa patot nye si otak kn prlu rest time ni, blaja2 pon da abis...but still kna pkir  msa dpn driku yg entah kmana ni...aduhai apalah nasib diri ini....hiiii cam ayt frust ajer...maunye x frust n sdih, umur da makin mningkat tp msa dpn x th kmana lg..x th mn hala n tuju...emmmm ct skolah pn nk dkt da...ct ni rmai la org kawin...uhuuu aku pon nk kawin ugkk!!!!!!..heheh..tp nk tawin ngn sape??...sape la nk kt aku ni...driku x sesmpurna insan lain d luar sana...adus sadis pnya ayat...spupuku x lma da nk kawin..mggu dpn da 11/05/2012..diorg kawin 2 bradik srentak ari yg sma...k.long n k.ngah..a.k.a fiza n fisah..sme age with me yg k.ngah 2..congrats for both of them..smoga bhagia dunia n akhirt..jd istri yg  baik n solehah tao...hiiii...

eh sdap je bg psanan kat org ea...turn sdr bila lak?????? ahaaaa..ntahlaaaaa...mudh2an Allah temukan aku dgn insan yg baik, beriman, dpt mmahami dr aku, dpt bimbg aku ke jln yg benar, dpt beri zuriat yg soleh n solehah, dpt tanggung sush n snang bsma..n dpt brsama until jannah...amin ya Rabbul Alamin....aku tak layak nk memilih kerna driku serba kekurngn hanya dpt memohon dan brserah pdmu tuhan, prmudhkanlah aku dlm sgala hal....smlam awal n scha tawin...uhuuuu ensem tul si awal ashari ni..scha pon lawo..emmmmm matching concept r 2...smoga bahagio endaknyer..





No comments: