Monday 31 December 2012

slamat tinggal 2012...




Assalamualaikum w.b.t

Hye olls!!! harini merupakan hari last for d year of 2012.....macam2 telah berlaku dalam hidup kita sepanjang tahun ni kan....terlalu banyak cerita suka dan duka, pahit dan juga manis yang kita lalui....sesungguhnya masa mematangkan kita, menjadikan kita seorang yang lebih menghargai diri dan juga menjadi seorang yang matang dalam hidup... smoga hidup kita akan terus diberkati oleh sang pencipta...ALLAH SUBHANAHUWATAALA....

Tahun baru bakal bermula, tinggal beberapa jam je lagi for 2013!...banyak azam baru yang aku ingin capai dalam tahun 2013 nanti...eheeeee~ mudah2an Allah permudahkan segala urusanku, panjangkan umurku, dan murahkan rezekiku nanti...ameen2 ya rab...emmm hari ni aku puasa bersama2 dengan housemate2 baru ku - kak nia, ummu dan juga ummi...uhuuu....mengenali diorang sebagai housemate adalah perkara yang paling berharga dalam hidup aku....banyak perkara yang aku dapat belajar dari diorang....ummu n ummi walaupon diorang masih muda tapi sifat n sikap diorang seperti orang yang matang.....aku diajak solat berjemaah dengan diorang, terasa macam berada di kampung halaman solat berjemaah bersama family terchinta......sifat kepimpinan yang dimiliki oleh diorang akanku ikut walaupon x dapat follow secara mendadak tapi akan aku ikut slow2 kikikiiii...Insyaa Allah....sesungguhnya setiap apa yang berlaku ada hikmah...walaupon dulu aku dapat housemate yang sungguh perit dan pedih hati ini menghadapi diorang tetapi kuasa Allah menggantikan aku housemate yang jauh lebih baik dari yang dulu...sungguh kita tidak dapat melawan setiap takdirNya..ALLAHURABBI...hari ni diorang ajak berbuka puasa d kampung baru n plan nak ke masjid klcc...mgkin ada ceramah sempena tahun baru..Insyaa Allah jika tiada aral kami akan sampai ke sana...


No comments: