Monday 25 April 2016

One step closer

09 Febuari 2016 - Majlis pertunangan aku dan encik tunang. Majlis kami berjalan dengan baik. Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi. Terima kasih ahli keluarga yang banyak membantu. Majlis kami kecik-kecik je. Panggil family terdekat jer.

Bermula tarikh tu, maka jadilah cheq sebagai tunangan orang. Omaigadddd macam tak caya ja. Hiks. Xdak rasa pape pon eculi. Persiapan tunang pon biasa biasa jer. Terkadang terpikir jugak ohhh macam ni ke rasa bertunang. Lain orang lain dia punya rasa kotttt. Mungkin aku ni nebes nak tunggu tarikh kawin ja. Tak lama ja lagi aihh. Persiapan pun baru nak start buat. Tinggal dua bulan je lagi. Ya ampun. Encik tunang dah kalut dah, tapi aku rileks je lagi. Kursus kawin pon baru ambik bulan lepas. Encik tunang dah ambik bertahun tahun dah. Adoii wake up hapizah wake up!!! kejut harimau yang sedang tidurrrrr.

Aku biasa laa. Buzy dengan keje hakiki, kelas tusyen, niaga kain, serunding, kuih raya, telur sotong macam2 la aih. Kadang kadang orang pelik tengok aku. Bila masa hang nak rehat?? Bagi aku kalau dok saja buang masa. So, baik aku lakukan sesuatu. Alhamdulillah ada je rezeki aku dapat. Moga Allah merahmati setiap apa yang aku lakukan. Moga Allah panjangkan usia aku, bagi kesihatan yang baik, rezeki aku dan encik tunang makin bertambah, bahagia di dunia dan akhiratMu ya Allah. Moga syurga milik kita semua. Allahumma ameen.



No comments: